Grönalund 09 <3

heej babes! hur mår ni?? själv är jag sjukt trött efter allt åkande o gående igår på grönan, men gud så kul det var! åkte allt förutom frittfall och insane (tror jag) haha o de jag åkte mest var pop expressen. åkte aldrig insane men nonii gjorde det o vet ni vad hon sa när hon kom ut? "fyfan va smart du är när du sa att du inte vill åka den!!!!!!! jag har aldrig åkt något som är så läskig som den här, ALDRIG MER!" hahah fan va jag garva :D den är ju riktigt äcklig, fyfan.

anyway...dagen börja med att jag o nonii drog från enköping till sthlm kl 12, kom fram till grönan runt 1 o så köpte vi åkband o sådär sen drog vi runt o åkte som galningar. Nonii tving mig o åka katapulten o fy va läskig haha men det va sjukt roligt! åkte som sagt pop expressen massor med gånger. Fanns en kille som va "dj'n" där i pop expressen, Elias hette han o han va helt underbar! jäkligt skön o go kille alltså! blev bästis med honom haha! o den låt dem spelade mest var Svennebanan o gud va jobbigt det var! när Elias fråga om han skulle spela Svennebanan igen skrek jag "NEEEEEEEEEEEJ!" haha o han sa att han skulle spela den med extra mycket banan o bla bla haha sötnosen! men han spelade såklart en annan låt (thank god!) sen när vi åkte pop expressen för sista gången några minuter innan stängning bad jag honom att spela hans favorit låt o då frågade han mig om jag visste vilken hans favorit låt var o kan ni gissa vilken låt jag sa? Svennebanan så klart! men nepp, det var det inte, han sa att han gillade Chris Brown o då blev jag glad o bad honom spela den låt han gillar mest åt mig o vet ni vilken det vaar? WITH YOU! faaan blev helt kääär, älskar den låten o jag sjöng med hela låten o när man kommer till den delen av låten där han sjunger "with you, with you, with you, with you, with you, girl" då pekade jag och Elias på varandra :D sööötaste! ville fan inte att den kvällen skulle ta slut! men tyvärr så stängde dem kl 22:00 :/ men men, får hoppas att man får se honom någon annan gång jag drar dit hihi.

efter grönan så drog jag o nonii till Fridays i kungsan, satt på uteserveringen o tog en drink sen drog vi hem till mig, fick ta nattbussen eftersom att tåget slutat gå så vi va väl hemma strax efter 1 o vi va helt döds trötta så vi somna typ direkt.

om jag ska sammanfatta hela dagen så var det en riktigt lyckad dag!



min o Elias låt <3

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0