tattoos, summer, laughing.

har spenderat några timmar o försökt hitta någon tatuering som jag gillar men hittar fasen ingen! ska nog bli så som jag tänkt ha från början men nu har jag kommit på ytterligare ett förslag så nu har jag beslutsångest! blir den finare?...lr kanske det där? nej vrf inte det här? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

haha, hitta den här roliga tatueringen på en snubbe!


nej slut tänkt på tatueringar nu..kom på att jag o nonii typ planerar att dra till gotland hon o jag, festa loss o ha det riktigt as kul! får sitta o snacka igenom det här nogrannare för det va bara något vi kom på o har inte riktigt disskuterat det ännu men det kommer säkert bli av! längtar redan!

kom även på en rolig grej som hände igår då jag va på väg hem med morsan. jag stod i rulltrappan o va på väg upp o framför mig står det en tjej som hade på sig en ryggsäck o jag hade halsduk på mig o när vi sen ska av rulltrappan så fastnade min halsduk på hennes ryggsäck så jag sitter fast haha o jag säger till henne aaaaah vänta jag sitter fan fast! o hon säger men oj! sitter du fast?! sen börja vi as garva sen när jag lyckats ta mig loss sprang jag vidare mot tåget o morsan fatta typ ingenting vrf jag garva så mkt så berättade de för henne o hon börja också as garva..haha ;P humor humor mina vänner!


JAAG FYLLER 18 ÅÅÅR I MORGOON!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0