1/2

hej babes! nu har jag haft psykologi i ca 1 timma o 20 min vilket är ca halva lektionen, har nu fått 10 min rast..jag trodde faktiskt att psykologi skulle va as tråkigt men det är riktigt spännande! läraren sa att vi va jätte bra på en uppgift vi gjorde nyss bara för att "vi" valt denna inriktning (beteende) o NEJ jag har inte valt denna inriktning but i know, i'm the best anyway! ;)

FU*K asso mitt ben..vet att jag tjatar om de hela tiden men det gör så jävla ont! haltar när jag går o skit...morsan ska massera mig i morgon då hon är ledig..

nej nu ska jag dra o köpa ngt o dricka sen sätta mig i klassen igen, hörs senare, puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Psykologi är faktiskt väldigt roligt :)

2009-08-27 @ 10:49:20
URL: http://ljungbybonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0