091226

heej alla gullig läsare! allt bra med er idag?

idag så har jag vart ute hela dagen. börja med att jag vakna vid 9, fixade mig o stack sen ut för o möta upp Fanny i Farsta C. D är stannade vi inte så länge så vi drog in till stan o mötte upp hennes familj. Sen var de dax för mig o dra hem men så kom de någon springandes mot mig o sen ser jag att de e Jowel som springer mot mig haha söt hon e! så då fick jag tyärr inte åka hem för hon ville ha sällskap så vi drog till Wayne's o tog var sin chai latte o bara satt o snackade skit om hittan o dittan, mysigt var de, alltid kul o träffa henne!

SEN var de dags för mig o dra hem, va så trött men innan de gick jag o kollade på vinterskor som jag måste ha när vi åker till Kalmar nu den 30e..måste o måste, morsan tvinga mig o köpa ett par so det va bara o köpa dåra.

nu ska jag lägga mig i sängen o glo tv, är helt slut.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0