Freaky Wednesday/Thursday

glömde helt o hållet bort bloggen!! haha riktigt fail asso.

så, vad har hänt mig de senaste dagarna då jag inte ha bloggat? inte mycket faktiskt, har pillat på designen som ni ser, bara några små saker kvar o fixa!

igår va jag på kryssning! kom hem idag vid 8 på kvällen liite bakis haha men fyfan va kul jag hade!! dansade hela jävla natten o i någon timma dansade jag med typ världens sötaste kille! gosh, eyecandy på hög nivå! o sällskapet var de inget o klaga om, perfekt helt enkelt.

en full nett o min bejb nonii

hade tänkt dra o duscha men jag e såååå jävla trött men jag måste verkligen duscha, no matter what! så det ska jag ta o göra nu sen dra o lägga mig, börjar as tidigt i morgon.

godnatt alla söta läsare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0