Trött i kropp o själ

hej bloggen! har ni alla läsare haft en bra lördag? jag har haft en jobbig lördag, vaknade som sagt upp med huvudvärk o sen vid 6 hade jag tvätt så de va bara för mig o tvätta, blev klar med tvätten för ca 30 min sen, var ju tvungen att både vika och lämna in allt i garderoberna plus att jag städade rummet lite, är heeelt slut! juste, jag gjorde även rocky roads idag! det är choklad som man smälter sen blandar med nötter, dumle och marsmallows, MUMS!

nu hade jag tänkt kolla runt lite i internet sen ska jag nog ta o sussa. i morgon kommer mami hem efter att ha vart borta från i fredags och julgranen ska även upp i morgon, jag hittade inte julgrans pyntet någonstans så får fråga mami var hon har gömt dem.

godnatt älskisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0