fredag den 13e.

ja då var det fredag..den 13e! jag börja direkt märka av att det var en riktig otursdag efter att kl hade slagit 12 då jag skulle sova. hade lagt mobilen på bordet och när jag skulle ta den så råka jag göra en hastig rörelse så att den flög ner på golvet, skit  hårt! men den klarade sig. sen kom jag på idén att kolla hur många bilar som åker förbi på motorvägen vid den tiden så jag ställde mig upp o stod vid fönstret jag gissa vad som händer då..jo jag har en liten plast skulptur av en hand o där hänger mina ringar o halsband..jo den åker ner på golvet och ger av sig ett jäddrans ljud med ringar o halsband utspridda på golvet. då var det bara att plocka upp allt sen lägga sig i sängen stilla o inte göra någonting för att va säker på att jag inte skulle klanta till mig på något annat sätt.. får se hur resten av dagen kommer att se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0