taggad för melodifestivalen.

jahapp, då sitter man här då o tråkar. har äntligen fått tillbaka min dator, myes!

så..vad händer ikväll??
inte så mkt faktiskt, ska självklart glo på melodifestivalen..vem ska inte det liksom?? är taggad inför kvällen med chips dipp o smått o gott ;)

snart är det då alla hjärtans dag, en skit dag enligt mig. hatar alla hjärtans dag eftersom att jag aldrig haft någon att spendera dagen med. jag erkänner att jag e avis på alla som har någon..någon att vara med, någon som älskar en. har själv aldrig haft tur i kärlek, slutar bara med svek. nä nu ska jag inte bli allt för upprörd, har hela livet på mig att hitta någon. :)

hör av mig lite senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0