tisdag, KALLT!

halloj! sitter nu i skolan, har naturkunskap lektion på 2 timmar o 20 min, jobbigt -.- men men, sånt e livet, allt kan inte vara lätt 24/7. Just nu abetar vi om universum och jordens framväxt. har fått i uppgift att beskriva, jämföra och källkritiskt granska två olika källor o källorna är då läroboken eventuellt lektionsgenomgångarna som beskriver de naturvetenskapliga teorierna kring jordens utveckling och en hemsida där de har en annan syn på jordens utveckling alltså dem tror att gud skapat jorden mm. så vi ska alltså jämföra läroboken med vad de i den där hemsidan påstår att jorden utvecklats sen så ska vi analysera det..jobbigt. hade även läxförhör idag om materia o jag lyckade slämna in pappret....helt tomt! ja du läste rätt..eftersom att jag inte vart i skolan på två veckor så har jag missat att läsa om de eftersom att böckerna va i skolan..så jag får skylla mig sj men att kugga på ett läxförhör är inte så farligt..får se tillo göra ett bra arbete på den här inlämningsuppgiften jag håller på me dnu, den ska in nästa vecka på tisdag så har några dagar på mig.
har sedan en lektion kvar o det är svenska..suck

så, vad mer..jo det är svin kallt ute! ni som inte lämnat hemmet ännu, klä er varmt or freeze to death! fyfan va jag hatar kyla, vill ha värme..lr åtminnstånne vååår, älskar våren. allt börja gro och gräs o blommor växer fram, så sjukt fint. sen gillar jag även hösten då träd o blommor skiftat färg, men hatar de dystra o tråkiga vädret. vad är inte finare om inte när isen smälter, solen skiner, vattnet forsar i bäckarna och gräster o blommor gror. ingenting! nepp nepp.

nej nu ska jag fortsätta arbeta, hör av mig senare! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0