tråk 2.

snodde denna tråkiga lista från min åsna joujii ;P

Fullständiga namn: Annette Pettria Muatjan
Smeknamn: Netto, Nettan, Nett
Jag kommer ifrån: Sverige/Thailand
Jag är just nu: Uttråkad
Tycker du om någon just nu: Yes.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nonii<3
Vilken tid gick du upp idag: 07.30 !!
Har du sovit i din egna säng inatt: Yeees sir
Har du strumpor på dig nu: Nope
Hur svarar du i telefon: Beror på vem det e som ringer men annar hallåå?

Är du ensam nu: Yes, helt ensam.
Vad ska du göra sen: Städa (kanske) annars ta de lugnt
Vad ska du göra imorgon: Dra till suzii and sleep over, även träffa carroluttan. <3
Var vill du bo när du blir äldre: Lyxig takvåning, mmyes!
Är det okej att gråta: De e naturligt
När grät du senast: Ganska länge sen faktiskt
Vilken årstid tycker du bäst om: Spring! love it!
Laddar du ner musik och film från Internet: Jadå
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa loss o spara liiite
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut INTE
Har du piercing: Nej, den e borta.
Har du tatto: Nej
Vill du gifta dig: Yes
Vill du ha barn: Yes, 2 st.
Är du bra på att laga mat: Hyfsat bra!
Gillar du att dansa: Ja då
Är du flygrädd: Liiiite
Hur vig är du: Stel som en pinne
Vad dricker du helst när du är törstig: Älskade vatten
Tror du på ett liv efter döden: Kan ej bestämma mig om jag ska va ärlig :P


Lever dina föräldrar tillsammans: Nej
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Vilken hårfärg har du natuligt: Mörkbrunt
Vilka hårfärger har du haft: Brun, svart, röd
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Yes
Biter du på naglarna: Nej
Är du beroende av något: Hmm, nej(?)
Hur ofta tränar/motionerar du: Never
Senaste låt du hörde: Flo Rider ft. Kesha - Right Round

Brukar du bädda sängen: När jag hinner o pallar
Hur många timmar sover du på en natt: 5-9
Vad var det senaste du sa: HEEEEJJDDÅÅÅÅ!
Senaste Sms du skrev: Till simon <3
Senaste Sms du fick: Simon <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jaa
Saknar du någon nu: Ja, många.
Hur många lampor har du i ditt rum: 2
Vem ringde dig senast: Nonii <3
Vad är du allergisk mot: Ingenting
Var du glad igår: Yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0