tråk.

snodde denna tråkiga lista från min gris nonii ;P

Har du pussat nummer 2?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

- Vad har du för relation med nummer 20?
låtsas kussen

- När ska du träffa nummer 30?
troligen på kryssningen den 18e (?) april

- Är nummer 18 söt?
derran, självklart e han söt den lilla apan :D

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
min älskling, mitt liv, mitt allt. älskar dig bebo <3

- Gillar du nummer 14?
självklart, min lilla carroluttan! <3<3

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
nej

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
never

- Är du nära vän med nummer 23?
jaa, barndomsvännen <3

- Har du gått på bio med nummer 4?


- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
självklart, mamiii <3<3

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
ingen aning, länge sen vi snacka.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

nja

- Vad har du och nummer 26 för relation?
ja du, det är mitt hem :P

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
radera honom från listan. (klick! rederat) haha

- Vad är det bästa med nummer 8?
han e snäll

- Brukar du och nummer 16 träffas?
nej, men kanske snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0