urk nivå!

fyfan säger jag bara, att marie åkte ut o inte caroline????? vad tänker folket med?? och att shirley kom sist?????!! snälla!! inte nog meed att finlads rock grupp vann hela skiten för något år sen så går skit låtar vidare! det är verkligen något som är fel här. detta är inte ok! urk!

de låtar jag gillade var Emilia, Alcazar, Scotts och Marie.
Alcazar är lika bra som vanligt, svängigt o bra! som bäst var dem när min ÄLSKADE Magnus Carlsson var med. det var då fansen blev allt fler o fler ;) myes Magnus!
Emilias låt var så fin, även lite fartfylld, mycket bra.
Scotts, vad kan man säga, sångaren är såååå sööt!!!!  plus att han har grymt fin röst.
Marie, inte direkt min favorit artist, lr när jag var mindre då hon var med i a-teens, avgudade Dhani mums, snyggiing! men men, synd att hon inte gick vidare :/ får se hur hennes måns klarar sig nästa vecka :)

så, Alcazar var gruppen som gick vidare till globen, mycket bra! lite glad blev jag nu iaf :) och Emilia gick också vidare till final, det är bra det också :)

nu när jag tänker efter, fyfan va bra Alcazars låt är!! ;O gotta get it, den ska allt spela min mobil varm ;)

och så andra chansen var då Caroline (ush) och Scotts..kunde ha varit bättre faktiskt.

dålig start säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0