090726 - One Heck Of A Day!

hej älsklingar! jaa jag lever haha, jag har bara inte haft tid att uppdatera ida, stack ut hemifrån direkt när jag vakna o jag kom hem nyss. har varit på stan o träffat älsklingen carro, drog till nacka forum o kolla runt lite, käka o så stack vi in till centralen o chilla, efter de så drog jag till lilla essingen där morsan jobbar o väntade på att hon skulle sluta..jobbig dag med andra ord, fötterna värker o jag e hur trött som helst, ska ta o lägga mig strax . i morgon är en ny dag o då ska jag till enköping till min underbara vän nonii o va med henne där, hur länge vet jag inte men de lär vi se vilket betyder att de inte kommer bli så mycket uppdatering under dagarna :)

nej nu är de dax för sängen, ska glo lite på tv o så sen zooovaaaaa! natti natti älskisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0