JAG SAKNAR DIG GUMMAN!



Jennie gumman! Vet du hur mycket jag verkligen saknar dig? Saknar dig så mycket att det gör ont! om jag ska vara ärlig så minns jag inte den dagen jag lämnade dig o den dagen jag ringde dig från thailand och det är nog bäst att jag inte minns för då skulle jag bara börja gråta o det skulle göra ännu ondare! Men jag minns våra roliga dagar, då vi bruka cykla runt i vidja, plocka smultron vid hästhagen och hur vi såg där de fanns sjukt många smultron längre in i deras mark som var en privat mark o vi bruka gömma oss bakom träden sen springa in så snabbt vi kunde bara för o plocka smultronen sen springa ännu snabbare ut så ingen kunde se oss o dagar då du, jag, fia o daniel cykla för o fånga salamandrar, haha så roligt det va.! Jag har så många underbara minnen med dig gumman! Önskar verkligen att jag aldrig flyttade. Om jag kunde skulle jag ha vridit tillbaka tiden o fått det ogjort! Jag saknar verkligen de dagarna med dig, då allt bara handlade om dig och mig, då du och jag var ett! Jag hoppas vi kan fortsätta där vi slutade o börja om på nytt, starta ett nytt kapitel som bara handlar om dig o mig, bästa vänner till slutet. Jag älskar dig bästa vän, du är o kommer föralltid att vara en del av mig!

Jennie Maria Kuivalainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0