my day.

shululuu i'm baaack! hihih hur mår ni? jag mår helt ok, varm bara..hatar deet! kan de inte bli kallare föfään!

anyway, va som sagt på bio med bror o såg Ice Age 3, den va hur rolig som helst, mammuten fick en unge o jag börja såklart böla för det va så gulligt haha, är faktiskt känslig (a) nej men innan jag drog till bion så såg jag på Sjukhuset på kanal 3 o där visa dem ett par som skulle få barn o när barnet ploppa ut började killen (pappan till barnet) att gråta o de va såå gulligt, börja gråta jag med.

efter bion så drog jag o bror till Sawadee o käka sushi, mums! sen drog vi runt o shoppa lite saker, köpte en topp, underkläder, lösnaglar o lite annat. o bror min fick ett PS spel..tänkte prova ha lösnaglar o det ser faktiskt helt ok ut!


ser bra ut, inte sant?

nej nu ska jag dra o skära upp lite vattenmelon, sätta mig på balkonge o bara njuta, ha det bra puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0