I don't wanna die!

tja tja alla nattugglor!
ligger o pillar på min design o så..gosh va förvirrande! men jag ska tamef*n klara det! fast de kommer ta sin tid hehe :P

just nu ligger nonii o sover som en söt liten gris haha, jag ska också ta o sova snart, ska (läs:försöka) ta mig upp kl 8 för o sola någon timme sen duscha innan jag o nonii drar till sthlm, vi ska nämligen till kära Grönan! har inte varit där på evigheter! ska även ta med min lilla familj fast jag o nonii kommer nog va de enda som åker haha, kommer springa runt som galningar..får se om jag vågar åka  den nya Insane! den ser så läskig uut ;( man snurrar ju för i helvette upp o ner o allt! kommer fan dö om jag åker den, o jag som hatar allt som åker snabbt rakt ner! då kan ni väll gissa hur mycket jag älskar frittfall? haha, åkt den en gång o ALDRIG mer, fyfan, usch, blää!


nej usch, nu vill jag inte åka till grönan längre, buhuu ;(

nu ska jag dra o lägga mig, skriver mer imorgon (idag). kanske hinner blogga innan vi drar men om jag inte gör de så skriver jag då jag kommit hem, efter grönan då allts..om jag nu överlever!

natti! pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0