Love my angels

Heej bloggen!

det var länge sen jag skrev ett riktigt inlägg så det får de bli nu, inte massa YT-klipp haha ;)

idag har jag inte gjort så mycket, har träffat mina underbara bästisar Nonii o Carroluttan. Träffade nonii i centralen o drog sedan till södertälje o mötte upp carroluttan sen drog vi till min o noniis stammis restaurang, en kinesisk restaurang. Efter det så drog vi till ett Café o fika för vi skulle säkert blivit utslängda från restaurangen för vi satt där inne så länge o snacka o skratta! så vi bytte till en lite mysigare stämning o satte oss o prata om allt mellan himmel o jord. Kan verkligen prata om ALLT med nonii o carro, mina änglar. Har känt carro sedan 4an o nonii sedan 5an and we're gonna stick 2gether forever! Träffade även på min söta vän Oscar. det va sjuuukt länge sen man såg honom miss u like hell! trevligt var de att få träffa honom igen :)

  
nonii o carro, mina änglar!

BTW! jag o nonii har planerat att tattuera oss :D när och vad det blir får vi se senare men jag ska iaf ha något på handleden.. myes! Nej nu ska jag nog ta o käka lite honungsmelon sen dra till morsans jobb, ska dra till henne så hon slipper åka hem själv. Jag älskar dig mamma!



P.S. FYLLER 18 ÅR OM 2 DAGAR (LÖRDAG)!!!!! :D D.S

Kommentarer
Postat av: caarola

haha så söött

2009-03-28 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0