my day with the girls!

hey baberiba! nu är jag ÄNTLIGEN hemma!

va som sagt i skolan idag o jag försov mig..ingen nyhet..sen efter skolan drog jag, Fanny, Emma och Melica (vi alla går i samma klass) o handla alla ingredienser till bakningen plus att vi skulle laga middag o det blev grönsaks soppa med vitlöksbrod o jag säger bara ett ord MUMS! det var så jäääkla gott!! slängde bara i massa saker o så blev de succé haha! sen efter maten började vi baka, det blev bara muffins, choklad, banan/choklad, blåbär och morotskaka, det blev gott det med men jag var så mätt efter maten att jag bara orkade en halv morotskaka. Sen kom de fler pers, carro, viktor, mattias och jesper (Fannys kompisar) o vi glodde på film o hade det mysigt! sen var jag tvungen att dra hem, buhuu, alla andra skulle sova över men jag kunde inte så fick dra hem men jag hade sjukt roligt, tack för denna kväll tjejer!



pyntade muffinsarna med söta sockerbjörnar och sockerpärlor, skit gulliga!

en sak till, alla ni där ute (tjejer för det mesta) som dricker sig så fulla att dem inte ens kan stå upp har jag bara två ord o säga till; JÄVLA IDIOTER! hur fan kan man va så dumma?! o sen spyr man ner hela jävla tunnelbanan o slänger massa skit, stackars den som får tvätta bort allt! skabb!

nej nu är jag så jäkla trött att jag håller på o somnar, ska ta o sova gott och vakna (läs: seeeeeent) i morgon!

godnatt på er era små söta gurkor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0