still in school..

tjena mellan bena! vad händer sverigeeee?! haha, lite hyper nu efter att jag fått en liten druvsocker kick! är lättad över att psykologi uppsatsen blev klar, om jag skrev rätt lr inte de kvittar, pallar inte tänka på det! men nu måste jag hem o plugga religion till i morgon, livsåskådningarna feminism, existentialism och ekosofi, god luck to me!

är fan hungrig också, ska se om jag köper med något hem, är jäkligt sugen på sushi, hade fått äta de igår om de inte va för Jow, smart o bli sjuk när jag är sugen på sushi! anledningen till att jag vill käka med Jow är för att hon är den ÄNDA som käkar sushi! haha, dem andra är stööörda som går miste om sånt gottis, men hey bättre för mey, blir mer över ;)

nej nu måste jag hem, kanske hörs senare ikväll om jag lever efter allt plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0