090917

godmorgon sötnosar! allt bra med er? själv mår jag helt ok!

sitter o bölar ihjäl mig för jag sitter o glor på VMA 2009 o Janet Jackson uppträdde till minne av hennes bror KUNGEN! o innan Janet uppträdde höll Madonna ett underbart tal. det bästa hon sa var: He was a human beeing but god damit he was a KING!
när jag tänker på honom känns det som om att det fattas något i mig, det känns verkligen så. han har påverkat oss alla på ett sätt som inte riktigt går att beskriva. känner mig gråtfärdig så fort jag tänker på honom, han var verkligen unik, en kung.





i morgon kommer jag sitta bänkad framför tv'n o glo på the voice 07:30 då kissie kommer vara med i programmet, ska bli kul o se när hon tror att hon är "kändis" bara för hon är med i tv, she's nothing ;)

Kommentarer
Postat av: finaste noni

haha håller med, she´s nothing (:

2009-09-17 @ 10:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0