En dag med sötaste Jow ♥

Hola! nu så har jag kommit hem! var som sagt i stan med Jowel hela dagen, super trevligt!

vi började med att dra o käka sushi/kinesisk buffé (mumma!) sen drog vi på en liten shopping runda, både jag och Jow fick med oss lite mysiga saker :)

det hände även massa saker under vår tripp i stan, såg t.ex en tjej med ett plast öga (vilket Jowel inte fattade tills jag sa de), såg en tjej försöka sno ett par byxor i H&M o hon blev såklart påkommen av personalen, såg Agnes (sångerskan) inne på H&M, drack världens största kopp chai latte inne på Wayne's, jag fick ett nytt namn av Jowel Stina Plombera Kastanj. hände massa saker men jag kommer på allt nu haha

nu är jag iaf helt slut! så sjukt skönt att få komma hem o bara lägga sig raklång i sängen, ååh.

dagens pinsamma händelse: Jag gick förbi en tjej som stod o provade kläder men jag trodde hon jobbade där och såg då att det låg en pälsjacka på bordet och jag trodde då såklart att det var en jacka som såldes där i butiken så jag gick förbi och tog sedan på jackan och smekte den o rufsa till den lite och går sedan därifrån..såg sedan att tjejen inte jobbade där utan hon stod och provade en annan jacka. alltså hade jag ståt o tagit på en helt random tjejs jacka.

Kommentarer
Postat av: Jowel

HAHA!! SKÖNASTE DAGEN EVER!!! :D <3

2010-02-25 @ 23:04:45
Postat av: Anette

LÄTT!! ;D<33

2010-02-26 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0