Måndag - Hel dag med Samme

hej sötnosar! allt bra med er? själv är jag helt slut! har varit med Samme hela dagen o det har varit mys.

började dagen med att dra hem till Samme vid 11, va där en stund o glodde film o så tills klockan blev ca 1 så drog vi in till täbban o köpte lite saker o käkade sushi, efter de drog vi in till stan o mötte upp Sammes två andra kompisar Becca o Benji o efter en stund kom Beccas kille så vi hängde lite. efter de drog Becca o hennes kille hem så jag, Samme o Benji skulle dra hem vi med, så vi drog först till Mörby o handlade för Benji skulle hem till Samme o käka, sen tog vi bussen till Mörby Station o hoppade på roslagsbanan men när vi hade åkt 1 station så kände jag inte igen mig o märkte då att vi hade hoppat på helt fel tåg så vi kuta av o insåg att tåget tillbaka inte skulle komma förän 20 min så Samme ringde taxi o vi åkte då hem till Samme men jag åkte vidare med tåget hem o på tåget mötte jag söta Jowel o Fanny.

Nu ligger jag i sängen efter en heeel dag ute på vift med sötaste, är helt slut, ska bara ligga o glo tv resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0