Onsdag - hel dag med Samme 2

Hello babes! känner att det är dags att uppdatera lite här nu..har varit dålig på de faktiskt..men men.

idag så har jag haft värsta ångesten, vaknade 6 i morse, åkte till Samme för vi skulle åka till skolan tillsammans men han låg o sov så erbjöd han mig att lägga mig med honom så jag gjorde de o så somnade vi..o så vakna vi vid 1 o jag missade hela skoldagen..ÅNGEST! känner att jag missat mkt från skolan den senaste veckan så nu måste jag skärpa mig.

anyway, kom hem för en liten stund sen, va som sat med Samme hela dagen (igen) och när jag kom hem så såg jag att jag hade fått paket så de va bara för mig o dra ner till posten o hämta grejen jag beställde från eBay. Det är en palett med 120 ögonskuggor, väldigt billigt o dem är helt ok. fick även lösögonfransar plus smink borstar på köpet.


klicka för större bild

nu ska jag fortsätta snacka i tele med älsklingen Nonii, ciao bonitas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0