Imorgon blir de sushi!

aloha! allt bra med er söta läsare? själv är jag helt slut, fattar inte vad det e med mig, jag är trött hela jä*la tiden?! igår tog jag en powernap från 6 till 9 o idag gjorde jag det med o jag e fortfarande trött! usch..

uppdaterade inte igår för jag hade inget att skriva, va hemma hela dagen o bara dega framför tv'n, latmask? ohyes. idag va jag i skolan o sen kom jag hem o gjorde absolut ingenting.

i morgon kära vänner ska jag möta upp älskade Jowel efter skolan. vi hade egentligen planerat att möta upp Suzii också men hon kommer inte kunna komma och det SUGER! :'( men men, vi får träffas någon annan dag helt enkelt. får ändå va med Jowel o det är bättre än inget, alltid kul o va med den där söta pricken haha. kommer även få käka sushi! ååh vad jag längtar! INGEN utav mina vänner käkar sushi förutom Jowel så det e bara med henne jag kan käka de o jag vill alltid ha sällskap när jag käkar! kom även på att Samme äääälskar sushi, vilket jag blev helt chockad över när han berättade de haha! såå han kommer bli min andra sushi kompis det är en sak som är säkert!

nej nu ska jag ta ngt o käka sen dega framför tv'n, püss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0