Måndag

helloo sweeties! allt bra med er? själv mår jag helt ok, lite trött bara. det var ett tag sen jag bloggade, har inte direkt haft lust så tog en liten paus vilket behövdes då jag hade världens bloggtorka men nu e jag på G igen fast jag kommer nog bara skiva något inlägg per dag, sammanfatta dagen lite kort alltså men vissa dagar kanske jag får värsta blogg flippen o skriver hur många inlägg som helst haha!

anyway, idag så har jag inte gjort så mkt. mötte upp söta Samme på morgonen o vi sälsade till skolan, lr iaf in till skanstull där jag skulle av o han åkte vidare. efter en lååång skol dag åkte jag in till täbban, har ju fått pengar idag så de blev lite shopping. köpte den "berömda" Cover All Mix från MUS..alla säger att den e så sjuukt bra så det är bara o testa o se.

just nu längtar jag SOM FAN till fredag!! ska träffa mina två älsklingar Suzii o Jow!! faan va kul de kommer bli, längtar längtar. senare på kvällen kommer min älskling Nonii till shtlm också, hon ska slagga över hos mig så vi ska nog dra ut o festa antingen på fredag kväll lr lördag kväll, det får vi se.

nej nu ska jag dra o äta något, är as hungrig.

püss o kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

.. och mig har du saknat så du håller på att avlida!

2010-01-26 @ 22:19:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0