My Day + Carro's B-day ♥

helloo sweeties! dags för mig o blogga lite nu höhö

idag hade jag som sagt studiedag, vakna vid 1 o sega hela dagen tills lillsyrran kom hem o vi åkte in till täbban för o byta hennes skridskor, jag shoppade även lite små saker.

drog även hem till samme vid 7, vi kollade film o hade de mys. måste säga att han bor så sjukt mysigt, skulle inte banga på o bo sådär haha! började även kolla på Jeff Dunham show o jag han inte kolla klart så jag ska fan tillbaka dit för o se klart hela ;D

kom sedan hem vid 11 o började baka direkt för morsans kollegor gillade tydligen mina brownies så hon ville bjuda på fler så de va bara för mig o ta fram allt o börja baka! blev precis klar så sitter nu o tar bort sminket sen ska jag hoppa i säng.

i morgon börjar jag 9 så jag ska möta upp samme i tekniska så vi kan sälsa till skolan. måste även säga att jag skanar lilla Fanny aaas mkt! har inte träffat henne på snart 2 veckor eftersom att hon varit sjuk :( hoppas hon kommer kunna komma till skolan på torsdag *håller tummarna* känns liksom tomt att inte ha ngn som trackar en i skolan..haha. har även spanska prov i morgon, 2 st till o med! GR8! -.-

MÅSTE även gratta min älskling Carroluttan!hon fyller nämligen 18 år idag wiho!! nu ska de festas gumman!

nej nu så ska jag nog ta o lägga mig, natti natti alla småfisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0