Måndag

slänger in ett litet inlägg om vad jag gjort i helgen!

ligger här i sängen med världens jävla mens värk, fyfan för det!

helgen spenderades hos Fanny vilket var mys, hennes mamma e så snäll & söt.
fredag drog vi hem till mattias där även jesper va, chillade där sen drog vi hem igen.

lördag
efter melodifestivalen drog vi på ngn hemma fest i axelsberg i, inte direkt helt lyckat men trevligt ändå!
söndag
drog fanny på fotbolls match o jag drog hem.
idag så drog jag, fanny & kian in till stan o gick runt lite. kian fyller även 18 bast idag så grattis till honom! besökte även en moské idag med klassen, kul. såg även äckel kissie, euw säger jag bara.
längtar till i morgon då jag o fanny ska flytta in till hennes brors lägenhet, vi ska bo där själva o de kommer bli riktigt mys!

de va allt för idag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0